29.3.08

ο χορος ειναι το νεο σεξ, πως οποιος χορευει πεθαινει

gems:
/κατουριεμαι /με λενε j /σχεδονπορνοραφία /i feel like a child /Cause there is no greater gift than the gift of music your Majesty /αυτο το σπιτι που αφηνουμε /ο μάνοσ μου /γιορτή /προσπάθησα να σε γαμήσω /μπορώ να ζησω για κάθε έναν /πλάτωνος / τους ξες τους αλεχανδρα κ ααρον; /αγορι μοντελο /η ναν γκολντιν κ ολοι εμεις /tender /είσαι μπαλα; /ολα αυτα /παλιά /η μαμα υποτίθεται /ο ρικαρντο βιλλαλομπος /η αρβανιτάκη /το πασχα ο δημοσθένης κ άλλοι /ντογια τασο η ζωη μου my feet are dancing so much /κατι δικο μ /αμήν /η κρέμα του :] /οι πατουσεσ μου σε λιγο κ παλι /ο μορισσεη ο μπαμπας μου που πεθανε παλια κ η θεια αθηνα /νόημα /παλια στην ανω πόλη /εγώ /ειμαι το καλοκαιρι /ειμαι παλι οι πατουσεσ μου /ειμαι ομορφη κ κατι σαρεσε πολυ εσενα /τι κανω; /γεια σασ /τρένω /απογεμα /εμεις /ετσι παει /το μελλον /κομματακια ενωμενα αγαλματακια /το μη-σπιτι /μένα σπιρτο νομισα /στερεο νοβα /η οικογενεια μου /η αληθεια /ο φιλος μου /γιατί έτσι /γιατι σαγαπάω /γιατι το σεξ /charlie /ο κολτες κ οι παναγιωτιδες /η πιο καλή μου ατάκα /ο γιάννης ειν αυτος /παλι ο γιαννης /στο κολχικο νομιζα μονος /κάθε σωτήρης /ο αλλος ο γιαννης ο ξαδερφος μου πεθανε κ η αληθεια σε ονοματα /το τελος /τρυφερα /www.youtube.com/watch?v=CuUvAks-NU8 /ολη τη ζωη /η μαμα μου ηθελε να με μεγάλωσει /οι bi κ πατεραδες κ ο richard youngs που ειναι τοσα αλλα δεν ειναι εδω μα καπου επρεπε να μπει
κ το πιο ομορφο τραγουδι που μου δωσανε
ευχαριστώ

ο μικρος χορευτής

3 comments:

Anonymous said...

omorfo,nai

a_live said...

na tos :]

sensualmonk said...

[alternativaretrospektiva[we]love:-)]