29.3.08

ο θεος μου ειναι ενα ηχειο
οκ, δεν είμαι ελεύθερος
-σαρεσει εδω;
-εδω εδω;
-εδω θεσσαλονικη
-οχι πια
-που σαρεσει τωρα;
-..
-Απο κυπρο δεν εισαι συ;
-μμ..
-Αλλου κυπρο Αλλου ελλαδα αλλου αλλου;
-αλλου
-...........................
-...........................
-...........................
-...........................
-πλάκωσανε μωρά. παλιά

ενα ακομα
όταν χορευω
είμαι
ένας
δερβίσης
εγω. βάζοντας το τισέρτ μέσα απ τη μπλούζα σου λέω καύλωσα
χορευω κ κατεβαζω τις καλτσες χαμηλα κ τα μπατζακια λιγο ψηλα κ οταν ειμαι τα χερια μου ο αερας περνα πιο πανω απ τους αστραγαλους

για το δημητρη που χτες κ χορεψε,
εγω χορεψα κ μεχρι με τον καναπε
στα 28 μου εμαθα οτι χορευω

ξημερωνει κ μια γυναικα διπλα μου, τριτη θεση απ τον οδηγο λεει, φυγαμε. Πρασινο
χαμογελαει
τώρα είμαι ξυπόλητος
aaron carl - wallshaker ac's theme

1 comment:

a_live said...

αβγ 116/1
Αποψε ντογια ξαφνικα μου μυρισε το αρωμα σου