13.8.05

σχεδονπορνογραφια #1

Όλα αρχίζουν με μια απλή φράση: Τι πήδημα θεέ μου. Μια εντυπωσιακή τσόντα με τον Τζόν Χόλμς που ξεκινάει από απλό γαμήσι πειθαρχίας σε μικρό ξανθό πουτανιάρη και φτάνει μέχρι φίστ φάκινγκ. Εγώ να στήνομαι στον Θ1 καλύτερα από ποτέ και αυτός να με γαμάει ασύστολα, να βγαίνει για να μου πει πως λερώθηκα και να μου τον χώνει πάλι όλο μέσα για να με γαμήσει άλλες δύο φορές. Μαύρος στρατιωτικός με πούτσο σαν πλαστικό μπουκάλι νερού των MINOAN LINES γεμάτο και χαμόγελο colgate –άνοιξε μια τρύπα με γαιοπόντικα για να του πάρει πίπα ο whiter than white λευκός 20 και βάλε χρόνια πριν – κλασσικές αντιθέσεις. Αφού έχω πλυθεί και σβήσει ένα τσιγάρο μου κάνει νόημα χαμογελαστός να του στηθώ πάλι –στη γωνία του κρεβατιού αυτή τι φορά. Μπαίνει στεγνός με τη μια. Στητός σαν το μπουκάλι του αξιωματικού στον προτζέκτορα αλλά σε σμίκρυνση. Περνάει ένα τσιγάρο – το παίρνω από τον Θ2 και κάνω τέσσερις τζούρες απανωτά όσο απλώνει κρέμα στην τρύπα μου –τα πιτσιρίκια στο video που έχουν πάρει και χέρι έχουν κατεβάσει από μισό μπουκάλι poppers το καθένα. Καταραμένη ακρίβεια.

2 comments:

discolata said...

well, hon bun, i must say i'm amazed:)

smuts

Anonymous said...

filiaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!