6.3.06

το μόνο

κάτω από ένα σχοινί ήμουν. μη σε νοιάζει, τα είδα όλα. σάββατο βράδυ στην εγνατίας σε κράτησα στο χέρι μου και μάλλον ήρθες. εγώ κυρίως. απ το σχοινί εκείνο που είχα πέσει. μάλλον και συ. μετακινηθήκαμε κοντά 2μέτρα, απ το τραπέζι μέχρι την πλάτη του καναπέ. σόλη την απόσταση απέχουμε ακριβώς 2εκατοστά. είναι ηισορροπία. είναι ένα συγκεκριμένο ποσό ευτυχίας που μπορώ να αντέξω. μετά νομίζω θα ξεράσω.

με σβηστά τα φώτα της κουζίνας βρέθηκα σε ένα σπίτι μπλε και δροσερό γυμνόστηθος, λίγο έξω απ όλες τις πόλεις που χω βρεθεί. ήταν κοντά στις γραμμές του τρένου, ήταν καλοκαίρι και παραθαλάσσιο θέρετρο. τη θυμάσαι και συ αυτή την ανάμνηση. θυμάμαι να μπαίνεις με δυσκολία. έχει να κάνει με σχήματα. και με σώματα και με αποστάσεις -αλλά κυρίως σχήματα. ας πούμε χέρια που στέκονται ακριβώς στις γραμμές τους. αυτό που λαχταρά, και παραπάνω. θα μαζέψω τα πράματα μου /θα γεμίσω το στόμα μου ψωμί /θα το ξεβγάλω πάντα με 2 σουρωτές /θα ψάξω μόνο εκείνο το μέρος που έχει πάλι ησυχία.

ξέρεις, αυτό

4 comments:

sensualmonk said...

κι αν δεν ξέρεις μάθε

a_live said...

και αν μάθεις φώναξε με να κοιτάζω

sensualmonk said...

να κοιτάζεις καθώς μαθαίνω ε; μέσα

a_live said...

:]