9.4.07

ο κλεμμένος

ο σωτήρης θα γαμάει όλες χωρίς προφυλακτικό κ θα αφήσει 3-4 θα σκορπίσει 3-4 παιδιά

τι να σου πω τώρα, θα δεις σε λίγο
σωστά, εγώ θα κάνω αυτό και εσύ το άλλο

ο σωτήρης χρησιμοποίησε το θάνατο του πατέρα της άσχημα σε μηνύματα. το πήρε πίσω, ζήτησε συγνώμη έχει 6 μέρες που δεν του απάντησε.

θα δεις, με αγόρια δεν είμαι πολύ
κατάλαβα τι λες, θα δω σε λίγο

ο σωτήρης θα γαμιέται κ με γάμησε. στα 37 στην παραλία να βγεις οι γκόμενες κοιτάνε, θα βρει τις 4 που θα του κάνουνε παιδιά.
ο σωτήρης κορνίζα μια φωτογραφία με τη γυναίκα του απ' το καλοκαίρι στην κρήτη. δίπλα μια άλλη γκόμενα κ πάνω απ' όλους αυτούς ένα αγόρι μόνο του.

όπως και έπρεπε. στην ταινία είναι σα σλο μοτιον κ με ξενερώνουν αυτές οι τσόντες αλλά ο σωτήρης πιστεύει πως κ μεις πόσο πιο γρήγοροι θα μαστε. κάναμε 2 τσιγάρα και με το δεύτερο σβησμένο στο στόμα μου γαμούσε το στόμα. το πρώτο προφυλακτικό έμεινε στον κώλο μου κ στον καθρέφτη του μπάνιου το τράβηξα με τα πόδια σε μύτες. στο μπάνιο όλα τα λίγα ήταν έτοιμα, ο σωλήνας κ μια μεγάλη πετσέτα πλύθηκα. πριν με το σβησμένο τσιγάρο στο δικό μου χέρι με γάμησε στο πλάι το σχήμα μου ήταν ενακάμπυλα κ με κρατούσε από 2 χέρια σε 2 σημεία εγώ δεν κουνήθηκα πολύ, μόνος μου κ όποτε χρειαζότανε κρατούσε τα πόδια μου με τα πόδια του κ με τραβάει μέσα. πρίν με έφερε με αυτόν τον καναπέ πίσω στα πόδια το κεφάλι μου κ το ένα χέρι που μετράει το περισσότερο το αριστερό πάνω από το κεφάλι μου στον καναπέ πάλι αλλά πάνω το κρατάει κ είμαι εκεί όπως με βλέπεις
με το σωτήρη

το άλλο προφυλακτικό ήταν υπερβολικό κ παραπάνω κ είπα οχι οχι οχι οχι κ δεν αντέχω άλλο αλλά πάντα έκανα ένα παραπάνω και τελείωσα δηλαδή εγώ πάνω σε ένα κάλυμμα σα γούνα.

ώρες μετά στέκομαι κ ξέρω τι διαβάζω

No comments: