16.10.06

Λαντ οφ δε λιβιν /7ουρναλ

είμαι ερωτευμένος με τη μπαργούμαν
η μπαργούμαν μου είν ωραία
η μπαργούμαν μου έχει περίεργο κώλο
η μπαργούμαν καμπουριάζει και πετάει το λαιμό
η μπαργούμαν μου έχει σικέ κόψιμο στον δείκτη κ το πιο όμορφο κεφάλι που κουνάει σα ζώο
ας τη λέμε αυτή.
αυτή έχει δύο πλαγιαστά μάτια

γιαυτή έγραψα ένα κομμάτι των ινκογκνιτο ή μπραν νιου χέβιζ, το παιξε και το ράδιο

μέρος δεύτερο τα 3 γάμα


ο πούτσος του γιάννη δε σηκώνετε και μένα τα πόδια μου κουρασμένα, φεύγω

γάμα δύο γάμα χι και η ηρώ. Ο Γάμα Χί θα πρέπει να διαπεράσει τη Γη, ίσως κ η Ηρώ μαζί του, γιατί τέτοιοι είναι, λέει. εγώ θυμήθηκα που έκανα χειραψία και ποιο χέρι είναι το πιο ζεστό, επίσης έγνεψα γεια με το άλλο στην ηρώ

ΧΙ ΝΙ ΒΙ ΝΙ ΒΙΤΑ ΧΙ

γάμα τρία και τελείες πρι κρυώσω.
εγώ ξέρω από χέρια, Σε μια άλλη ζώνη σου κάνω τον ακροβάτη και γελάμε μαζί σε κύμα, σε αυτήν ίσα προλαβαίνω να μη πέσω κ αναπηδάω να με σώσω όπως όταν κλείνω το τάπερ τζατζίκι

μέρος τέλος /τέλος
εδώ που έχω διαστρεβλώσει τα πάντα 1mp3

No comments: